۷ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

درد در هر جای شکم نشانه چیست و کدامیک خطرناک است؟

علت دردهای شکمی در نواحی مختلف شکم

دردهای شکم در زبان عامیانه به درد نواحی دور ناف گفته میشود و به درد ناحیه فوقانی میانی شکم یا درد اپی گاستر درد سر دل گفته میشود.درد شکمی ( یا درد معده) می تواند یکی از نشانه های مرتبط با اختلالات گذرا یا بیماری های جدی باشد.

بیان یک تشخیص قطعی از علت درد شکم می تواند مشکل باشد، زیرا بسیاری از بیماری ها می توانند به این علامت منجر شوند. در اغلب موارد درد شکمی خوش خیم و یا گذرا می باشد لیکن گاهی نیاز به مداخله فوری متخصصان وجود دارد.

درمان-دل-درد

علائم بارداری دختر روی شکم زن حامله

علائم و نشانه های دختر بودن جنین در بارداری

نشانه های خاص نشان می دهد که کودک می تواند یک دختر باشد یا پسر با این حال، این نشانه ها قطعا به شما نمی گویند که شما یک دختر را باردار هستید ولی تجربه ثابت کرده است که نشانه های بیان شده در اکثر افراد پیش بینی را درست انجام داده و زنانی که در دوران حاملگی این نشانه ها و علائم را داشتند نوزادشان دختر به دنیا آمده است ، بعد از معرفی علائم بارداری پسر روی شکم زن حامله در بخش قبلی نمناک به علائم بارداری دختر روی شکم زن حامله می رسیم.

دختر-بودن-جنین-در-بارداری

 

علائم افرادی که دچار کمبود اکسیژن خون هستند

همه چیز درباره اکسیژن خون و علائم کمبود آن در بدن 

سطح اکسیژن خون ، مقدار اکسیژن در گردش خون است و گلبول های قرمز خون اکسیژن را از ریه ها به بقیه قسمت های بدن می ‎رسانند . سطح اکسیژن خون یک فرد ، نشانگر چگونگی توزیع اکسیژن بدن از ریه ها به سلول ها است و این امر برای سلامتی انسان از اهمیت بالایی برخوردار است . 

Related image

داروی هیوسین را کِی و چطور استفاده کنیم؟

عوارض و تاثیرات درمانی داروی هیوسین

  • نام ژنریک:هیوسین ان بوتیل بروماید
  • نام لاتین:Hyoscine N-Buthyl Bromide
  • نام تجاری:Buscopan

هیوسین چیست و چه زمانی استفاده می شود؟

علت شوره سر و درمان آن به روش های کاملا طبیعی

 

چگونه می توان از شوره سر خلاص شد

شوره سر اختلالی است که اگر درمان نشود ریزش شدید مو و ایجاد ظاهری بد را به دنبال خواهد داشتدانه های سفید شوره موی سر زمانی که بر روی لباس ظاهر می شوند بسیار نا خوشایند و بد شکل به نظر می رسند و حس بدی را منتقل می کنند که افراد حاظرند هر راهی را برای خلاصی از آن امتحان کنند.

شوره سر اساسا، سلولهای مرده پوست سر است که می ریزد، شوره سر، یک اختلال پوستی بسیار رایج است، به ویژه در نوجوانان. این مشکل همچنین می تواند باعث عزت نفس پایین شود. تبلیغات تجاری درمان های مختلفی برای درمان شوره سر در دسترس هستند که علاوه بر آنها روش های طبیعی و خانگی بسیاری برای درمان و رفع کامل شوره سر توسط متخصصان طب سنتی پیشنهاد می شود که در ادامه بخش سلامت پوست و مو در نمناک شرح خواهیم داد.

سالم ترین ماسکهای زیبایی برای شما

ماسک های زیباییماسک ها موادی هستند که معمولاً از محصولات طبیعی تهیه می شوند و برای پاکیزه کردن، خروج مواد زائد از منافذ پوستی، نرم کردن و لطیف کردن پوست  ، به کار می روند. هر ماسک را باید به مدت بیست تا سی دقیقه بر روی پوست قرار داد و سپس آن را به وسیله شستوی کامل با آب پاک کرد.

Image result for ‫سالمترین ماسک ها‬‎

معرفی انواع دمنوش خنک کننده کبد

کبد که جزو مهم‌ترین اعضای دستگاه گوارش بدن انسان‌ها به شمار می‌آید وظیفه کنترل سوخت و ساز و دفع سموم بدن را بر عهده دارد. کبد در صورتی که مزاج متعادلی داشته باشد وظیفه خود را به درستی انجام خواهد داد، در غیر اینصورت، اگر دچار حرارت یا سردی شود، مشکلاتی در سوخت و ساز بدن ایجاد خواهد کرد. مزاج گرم کبد، که منجر به بیماری هپاتیت می‌گردد متاسفانه بسیار شایع است. در این مقاله قصد داریم با توضیح مختصر درباره این مشکل و معرفی انواع دمنوش خنک کننده کبد اطلاعاتی را به شما ارایه دهیم.

 

Image result for ‫کبد‬‎