۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

13 علت سوزش واژن و درمان قطعی آن

سوزش واژن عارضه ای است که بسیاری از زنان آن را به دلایل مختلف تجربه کرده اند. بسیاری از خانم ها این سوزش ها را نادیده می گیرند و به آن اهمیت نمی دهند. در این مقاله قصد داریم این باور غلط که سوزش واژن مورد خاصی نیست و خودش خوب می شود را از بین ببریم. در ادامه 13علت احتمالی احساس سوزش واژن، همراه با علائم مربوط به هر کدامشان را بررسی می کنیم. علاوه بر این، گزینه های درمانی موجود و عوارض احتمالی آن ها نیز مطرح خواهیم کرد. می توانید از فهرست زیر برای دسترسی به عناوین مقاله استفاده نمایید.

روش های آسان و کاربردی برای مقابله با استرس

 

دنیای امروز، دنیای سخت کار کردن و تلاش مستمر است. در محیط های کاری گوناگون، ما با انواع مشکلات و دغدغه ها روبرو هستیم. همه ی این مشکلات دست بدست هم میدهند تا استرس های مختلف را در زندگی تجربه کنیم؛ استرسی که عامل بسیاری از بیماری هاست. ولی برای مبارزه با استرس که در دنیای امروز اجتناب ناپذیر به نظر میرسد ، چه باید کرد؟

نکاتی مهم برای پیشگیری از سکته مغزی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سکته مغزی یک وضعیت اورژانسی پزشکی است که درمان سریع در آن ضرورت دارد.

اقدامات فوریِ اولیه می تواند آسیب های مغزی و عوارض بالقوه آن را کاهش دهد. نکته مثبت در مورد این عارضه این است که سکته مغزی قابل پیشگیری و درمان بوده و مرگ و میرهای ناشی از آن نسبت به گذشته کاهش یافته است.