۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

تاثیر باور نکردنی زالو در کاهش وزن بدن

یک متخصص “ زالو درمانی ” در انگلیس ادعا کرده است که زالو در کاهش وزن بدن موثر است.

بسیاری از افراد تمایلی ندارند به زالو نزدیک شوند اما یک زن انگلیسی علاقه‌مند به این شیوه درمانی، تعدادی از آنها را در خانه نگهداری می‌کند و ادعا دارد که این جانوران به او کمک می‌کنند تا وزنش را کاهش دهد.

این زن که اکنون به عنوان متخصص زالو درمانی فعالیت دارد، معتقد است تنها با کمک زالو و بدون تغییر در رژیم غذایی یا ورزش کردن توانسته وزن خود را کاهش دهد. این زن از زمان شروع زالو درمانی ۵۷ کیلوگرم وزن خود را از دست داده است.

عوارض حذف درشت مغذی ها از رژیم غذایی

بدن ما برای ادامه حیات و فعالیت خود ‏نیازمند ویتامین، درشت مغذی و ریزمغذی‌هاست و استفاده متناسب و به اندازه از همه مواد غذایی برای تامین این مواد ‏ضروری است‎.‎

حال آنکه برخی افراد برای اینکه در کوتاه مدت وزن زیادی کم کنند به رژیم‌های غذایی نامتعادل روی می‌آورند، گاهی افراد رژیم‌های تک خوری را پیش می‌گیرند و فقط از یک نوع ماده غذایی استفاده می‌کنند و برخی از ‏گروه‌های اصلی از جمله نان، برنج و یا حتی گوشت را از غذای روزانه خود کنار می‌گذارند‎.‎

از علل تا درمان خانگی برای سوزش ادرار

سوزش ادرار نشانه ی درد ، ناراحتی و سوزش در هنگام ادرار کردن است. این مشکل بیشتر از مردان، در زنان رایج است. در مردان نیز بیشتر در مردان مسن نسبت به جوان ترها دیده می شود.

سوزش ادرار یا دیزوری یکی از مشکلات رایج به خصوص در بین خانم هاست. در موارد ساده این مشکل بعد از چند روز خود به خود از بین می رود و مشکل حل می شود؛ اما اگر فرد دچار عوامل خطرسازی مانند دیابت، رفلاکس ادرار به سمت کلیه ها، بارداری و سنگ باشد باید حتما به پزشک مراجعه کند چون امکان دارد مشکل ساده ی سوزش ادراری، کلیه ها را نیز درگیر کرده و تبدیل به مشکلی جدی شود.

ترویج خلاقیت در کودک

چرا استعداد و خلاقیت را در فرزندمان تحریک کنیم و وی را به داشتن این ویژگی ها و خصوصیات ترغیب کنیم.

خلاقیت جزو صفاتی است که می‌تواند شرایط زندگی هر فردی را زیر و رو کند. یک نویسنده خلاق خیلی زود به محبوبیت می‌رسد، یک معلم خلاق می‌تواند شاگردان را عاشق درس و کتاب کند و یک کارمند خلاق می‌تواند محیط کار را برای خود و همکارانش بسیار جذاب‌تر جلوه دهد.